fritidsforskare

haha, fan vad trött jag är. jag är trött på å vara så trött jämt. jag är trött på å inte göra nå vettigt om dagarna å bara fara runt. jag är trött på den här jävla stan. jag är trött på å ha massa frågor men inga svar. jag är trött, trött, trött!!!

men men, nu ska vi inte vara så neggogeggo ;) påsken kom å gick å den var väl lite... annorlunda :P va i övik hela påsken, åkte in på sjukan en sväng också. lång historia. (eller ja... hm. fick asont i magen å fick ligga me dropp å morfin hela natten, sen var det borta nästa morgon å dom visste inte vad det var så jag fick åka därifrån! skumt.) sen gifte sig pia å stefan också :) hade ju sett framemot å äta tårta å fira å dricka sprit ;) men det fick jag inte. nåja. lycka till fru pia :D fru pia... helvete. aaaanyway, annars hade jag en asmysig påsk, synd bara att tiden gick så fort... som vanligt :/ kom hem, å så har jag väl inte gjort nå vettigt som vanligt :P farit runt å fritidsforska litegrann (eller jättemycke) iofs hade vi inventering på jobbet igår, tog inte alls lika länge som förra gången (10-02) åkte iväg till jobbet vid 8 å var hemma vid halvsju nångång :) men helt slut var jag. å mina ben gick nästan av. :P haha. fick ju iofs ett "arbetserbjudande" idag... orkar inte gå in på detaljer eftersom jag får höra i veckan om hur det blir, får informera det då.

ska skicka iväg ansökan till universitet den här veckan också. huuu, bara det känns i magen. inte för att jag tror att jag kommer in men kan ju vara en kul grej å prova i allafall :) å se om man är duglig eller inte. nää usch så ska jag inte säga :( hoppas, hoppas, hoppas...

tänkte ladda upp en bild på mitt öga :P en skithäftig bild faktiskt. var en sån bild som man kan se på å veta vad en människa (jag då...) känner. en jättegrym men ruskigt avslöjande bild. men så klart så funkar inte bloggens uppladdningsskit så det får bli en annan gång kanske. eller inte. det visar sig :)

nu ska jag varva ner lite å bara... vara.

jag saknar dig...

Peace.


Kommentarer
Postat av: Mia

mm jävligt less på bloggen :P fick upp en bild sen sket det sig.. du får sätta in den nån annan dag!:)

tänker inte klippa mig men jäkligt sugen ändå :P

2008-04-01 @ 23:42:01
URL: http://myyaaa.blogg.se



Postat av: Johanna

Umgås någondag? :)

2008-04-02 @ 01:55:15



Postat av: Johanna :)

Det var absolut jag. :) Hihi. Jo, jag lovar. Jag tänkte på fredag kanske, ska iväg på förmiddagen och hämta Akira *en valp ifrån Ozzys och Bellas kull* Kanske vill komma och Valp-Pussa den. :) Sen jobbar jag lör-sön-mån. Så om inte på fredag, så nästa vecka. :D

2008-04-02 @ 22:30:21
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Johanna

Vad bra. :D Ringer dig när vi kommit hem på fredag. :)

2008-04-03 @ 14:40:02




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0