krossad onsdag

blä, vilken jobbig dag. sovit ruskigt dåligt i natt, har en sån jävla skum känsla i kroppen... vet inte riktigt vad det är, om jag håller på å bli sjuk kanske? drömde massa sjukt, jag fick en söt bebis. usch, känner mig helt... konstig. läbbigt.

har träningsvärk från måndagen också, tänkte att det försvinner säkert ikväll om jag ska å pumpa men mår jag såhär konstigt så vet jag inte :/ vaknade rätt tidigt i morse å tänkte att jag skulle ringa syrran om hon ville med å promenera en sväng tills jag kollade ut genom fönstret, UP IN MY ASS att jag ska ut å gå, värsta jävla snöstormen. huu, hemska tanke.

jag känner mig så krossad.

nu är ansökan till universitetet gjord också! känns lite pirrigt :D å det pirrade för sandra också när hon hjälpte mig å söka in :D haha. så man får väl se vad dom säger. på ett sätt känns det så självklart å inte komma in men jag vill inte ens tänka tanken på å behöva stanna kvar här :/ hmm, jag vet inte. känns jobbigt å inte veta bara...

men men hursomhelst, fick en månadsanställning på academic work. är ett företag som ska öppna här i happis å dom har anställt academic work som i sin tur ska anställa folk som kommer å jobbar :P så då ska jag jobba där i lite över en månad med å typ... ja, ställa i ordning allting, fylla på å prismärka osv. så det blir inge erätukku för mig :) hade iofs inga timmar där heller under april-maj så det passade ju som perfekt med den där anställningen hos AW. sen fick jag ett preliminärt schema till sommaren från erätukku å då kommer jag jobba 5-6 dagar i veckan hela sommaren vilket känns bra. tur man är ledig rätt många söndagar iaf ;) haha, brukar ju bli lite mer partaj på sommaren......... :P

nu hade jag tänkt duscha å fixa mig å dra en sväng till skolan å hämta mina betyg, hoppas på att rektorn är där så hon kan skriva under dom... hmm, jaja, det visar sig.


du har inte en aning om att jag tänker på dig precis just nu...


Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingen fara stump ;) Det finns kvar massa bullar så nog hinner du smaka! :)
Ringer senare idag! Har hört av mig till Sara för två timmar sen, så får se här när hon vaknar om hon är på hugget att ses :) Men jag hör av mig och uppdaterar status!

2008-04-10 @ 08:00:17
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Johanna

Joo, jag vet! Har som tänkt det ganska länge. Lade in mitt nya inlägg nu. Men jag säger bara det. Det är lååångt. ;P

2008-04-11 @ 23:46:35
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Mattias

Happ o du uppdaterar flitigt ser jag :p själv har jag oxå nu gjort om lite o uppdaterat för engång skull =) Vad gör du då? du har inte vart in på kaffe perkele ;) Hörs Kram ...

2008-04-12 @ 03:26:33
URL: http://kmn.blogg.se/



Postat av: Europenewsnow

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-10-05 @ 10:53:29
URL: http://www.europenewsnow.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0