jag är vaken


uh, dagarna går liiiiiiite för fort nu tycker jag!!! imorn är det redan tisdag å fan vad jag har mycket å göra. samtidigt känns det ju bra såklart men man blir som lite stressad :P fan vad nice allt ska bli! går inte å förklara med ord hur underbart det ska bli å få prova på nånting annat å inte fega å stanna kvar här. jag är så glad över att jag bestämde mig för å åka iväg å jag hoppas verkligen att jag lyckas med det här nu. jag hoppas så jävla mycket...

nu har jag jobbat mitt 6 dagarspass å är äntligen ledig imorn. måste till banken å några andra ställen å fixa lite grejer. tänkte om man hade farit på ikea en sväng men känns onödigt när jag inte ännu riktigt vet hurdan lägenhet jag vill ha :P haha. kommer typ bestämma mig i sista minuten som vanligt... men men, jag ska fundera. ska försöka fixa det också imorn. sen skulle jag behöva åka å kika på en tv... äh, vi får se vad jag hinner med. har ju ganska slö vecka nu så det känns bra. ledig sen fredag å söndag så det känns okej :) blir avskedsparty på lördag med dom närmaste, får väl se vilka som orkar ta sig tid å kika förbi. eller vilka som man egentligen ens kan räkna till "dom närmaste"... hmm, borde ha skrivit bara att "jag ska fira med mina nära å kära, alla med gott samvete kan komma", det hade varit intressant. man känner att folk har förändras så otroligt mycket å vissa vet jag inte ens om jag vill umgås med längre heller eftersom allt bara blir så fel. men nu ska jag inte grubbla längre, jag åker ju snart som sagt å då slipper jag det här. slipper undra varför, när, hur, var, vad gjorde jag för fel, varför gör hon så, varför är det såhär... ja, det ska bli skönt.

njäe, kanske ta en dusch å gå å lägga sig sen eller nåt. jag är trött...



"when my time comes, forget the wrong that I've done
help me leave behind some reasons to be missed
don't resent me, and when you're feeling empty
keep me in your memory, leave out all the rest
leave out all the rest

forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

I can't be who you are..."

Peace.


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Du vet att jag hade kommit om inte de varit så nära BF, fast de kanske redan kommit en bäbis då, det vet man aldrig! :P

Men vi måste hinna ses före du åker, hör av dig nån dag, pussokram!

2008-08-12 @ 00:23:46



Postat av: Anonym

Elin: jag vet å jag förstår verkligen att det blir svårt :) men som sagt, jag ska säkert åka ner å kika på en lägga så jag åker ju förbi lule då, å då får vi ta en fika eller något! :)

2008-08-12 @ 01:29:27
URL: http://myah.blogg.se/



Postat av: Nathalie

Hej! var det till socionom du ska läsa till ? Säkert ett spännande yrke ! TAck tack, tycker själv också att allt känns pirrigt, man börjar tänka massa konstiga tankar :P Men det ska bli kul att testa på något nytt, se en annan stad och möta nya människor ! Hoppas allt är bra med dig ! Varit på body pumpen ngt ? Jag har jobbat jämt när det har varit :/

2008-08-12 @ 11:57:40
URL: http://mascaran.blogg.se/



Postat av: Camilla

Na fan man kan ju inte det, men fan sa jag onskar man kunde!! :D Planer pa att komma dit?! sana finns inte, kommer sen nar jag maste :D Det kommer allvarligt ga skit bra for dig, du fixar det latt!!!! Du vet, allt ordnar sig :D

2008-08-12 @ 13:30:40
URL: http://guaparubio.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0