myah flyttar!

ooooh yeaaaah.... lägenheten är min from 1:a september. sweeeeet!!! jag hoppas bara på att dom som bor där nu kan flytta ut lite tidigare så vi får iaf sista helgen i augusti på oss å flytta, morsan skulle komma med mig dit ner å hjälpa till, jag försökte protestera lite men det gick inte :P men kan ju vara kul å ha henne där några dagar... men men, det blir nog bra. en skitmysig tvåa på 60kvm. det blir nog bra. joo, det blir det nog... *tjata*

har skickat efter några böcker också så får väl se när dom kommer....

jag är så less på alla psykopater här i stan :P haha folk är så tröga så det är skoj. underhållningen kanske försvinner när man flyttar så det känns ju lite trist :P man har ingen å skratta åt längre. idiotiska saker som "men hon förstod inte vad hon gjorde dom veckorna å sen först fattade hon att det var kört" jävla idioter. nåja, inte lätt å vara skadad kanske? vad vet jag :P

näe helvete, kanske man ska jobba litegrann också... är så lite folk å en trist dag så jag vill bara gå hem! :( nåja, jobbar ännu torsdag å fredag and then I'm freeeeee! måste fixa lite saker nästa vecka, gå å byta band till klockan å handla på ikea å byta adress osv...

men men, vi hörs, ha det bra allihopa!

Peace.

Kommentarer
Postat av: camilla

haha, "loco", galen...sa ganska bra e det vell :p

oh, fan va konstigt det kommer va att aka till happis, coh sa e inte du dar...hel skuuuum!!! :D

2008-08-21 @ 16:57:01
URL: http://guaparubio.blogg.se/



Postat av: Anonym

Hmm känner mig smått träffad =/ Men saker är inte riktigt så! Jag tänkte komma då du hade fest men vart helt slut, inte mått helt 100% Mina bihålor har skumat som fan vette om de är nån allergi som ut löser de.. Men har i allaf tagit de rådet och ännu engång slutat röka =) För har rökt så de räcker "sommaren" med allt strul så känns som jag rökt för 30år framåt hehe.. Men i allaf om du hinner innan du drar så kom in på en Kaffe jag är väl som alltid hemma för de mesta.. Ha de gött!

2008-08-22 @ 00:21:43
URL: http://mattiasnordlund.blogg.se/



Postat av: Anonym

Nja aså klart jag svara de har inte nått med henne alls att göra dom gg jag inte svarar. Alltid vart sån att jag glömmer den på ljudlös eller glömmer den nånstans. För ibland så går den väldigt het många som ringer om data saker hela tiden så man blir less ibland så då brukar den hamna på ljudlös.. Menar inte då du ringt o frågat om nå :p Men de finns andra som ringer som fan! Nå jag reagerade mest på de "visste inte vad hon gjorde dom veckorna" Men i allaf är inte så i allaf ligger annat bakom mycke har fått veta allt som de är. Men i allaf jag dizzar inte nån eller så de gör jag inte, bara vart så att man vart tvungen att ta saker bit för bit för att kunna komma igenom saker. Så vart mycke att vara hemma o diskutera osv. Men de med när du festade jag va helt slut då har kännt mig yr som fan säkert för att allt vart så kaotiskt för mig sen som sagt mina bi håler spökar som bara den. Så man va inte sugen o dricka då eller så.. Om du förstår mig? ha de Kram.

2008-08-22 @ 11:47:54
URL: http://[email protected]



Postat av: Lisa

Nå neej, kantnäsa mun perse ;P Ja absolut skickar jag dem till dig vännen!

2008-08-22 @ 16:41:46
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Anonym

Aså jag förstår hur alla ser på saker. Och jag är tacksam att nån vart på min sida i de hela de är jag! Jag har vart lessen sårad o massa saker. Men som jag sagt oxå så finns de ju vissa saker bakom grejer, saker som jag kanske inte sett själv innan allt blev kaotiskt. Jag försvarar inte henne över nått de som hänt är mycket tragiskt! Och nog vet hon oxå vad jag tycker om allt osv jag är inte en sån som döljer de jag tänker eller känner. Men de som många då inte förstår o tycker att man är dum eller så, De är att de finns ju kännslor oxå visst man kan mot arbeta de man känner men inte hur länge som helst. Jag vet inte vad jag framstår som i andras ögon men jag är inte så kall att jag bara kan ignorera nån jag Älskar? Visst jag förstår helt hur allt ser ut som sagt. Men jag vet en annan sida av saker oxå! Kan vara svårt att förstå mig jag är oxå speciel som person ibland. Men tro mig när jag säger att de finns skäl för att de är som de är just nu mellan mig och henne.



Kom in på kaffe baa om du är sugen skulle ringa men har inte manna på kortet så =( Hörs //KMN

2008-08-23 @ 10:20:43
URL: http://[email protected]



Postat av: Camilla

assa jag e inte pa vag nu... men assa sen nar jag e pa vag :D

2008-08-24 @ 21:09:25
URL: http://guaparubio.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0