everything

den här julen blev inte alls så som jag hade föreställt mig... allt kommer kännas helt annorlunda när jag åker tillbaks till ovik. jag trodde jag var viktig för dom närmaste människorna men nej, vissa åker bort å vissa ger bara fan i det här. men det kallas väl prioriteringar. eller nåt. sen känner jag också att nya känslor har blivit till på nåt konstigt jävla sätt. jag vet inte om det känns bra eller om det känns som att jag kommer skita i övik å flytta hem igen. allt har blivit så konstigt på nåt sätt å det känns som att jag inte vill vara me nå mer...

har sån beslutsångest när det gäller allt det här så jag vet fan inte riktigt hur det ska bli. hela julen har man gått som i nån slags dimma å bara haft en miljard tankar i huvet som man har velat rensa bort men så fort man fått bort en så kommer två nya. hur ska allt bli? vågar man ta steget eller handlar det om nåt helt annat?

äh...

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman min, låter inge vidare bra det där inte...men du ska veta att vi saknar dig här nere! och JAG finns alltid om du vill prata, och om inte med mig så gör det med någon annan! slut det inte inom dig, lova mig! Självklart vill vi ha tillbaka dig hit till Övik men du måste göra det som känns rätt... och det är det bara du som vet... go finnen min, vill bara krama om dig! :)Love ya babe! Många kramar /Pyssla o dona

2008-12-29 @ 13:50:20
URL: http://isntitironic.blogg.se/



Postat av: systeri

Det finns inget rätt eller fel.. du måste bara följa ditt hjärta.. Du vet att vi här i vuono älskar dig o vill gärna ha dig här hemma, men du måste göra det som känns rätt för dig.. Fundera inte för mycket, det blir bara värre i slutändan. Vi finns här för dig, love u hempsuli

2008-12-29 @ 23:08:13



Postat av: Madde

Älskade finne, jag hoppas du väljer att förgylla skoldagarna ytterligare 3 år istället för att flytta hem, men det är ju min själviska åsikt, att jag inte vill att du ska flytta!. Du måste ju såklart som alla andra skrivit, få bestämma själv, så det blir bäst för dig. Saknar dig här i Övik iaf, bara att höra av dig om det är något! Heeej Kaaaj, Hallåååå Börje!

2008-12-30 @ 11:45:49



Postat av: Madde, igen :P

Vadå knasboll?! och det märks att du varit i Happis för länge, nu skrev du "Maria" längst upp när du kommenterade istället för "Finnen"..Ojoj. Hehe. Jadu, vem är inte nervös för den skiten? Man har rakt ont i magen när man tänker på den.. :( Jag minns ju knappt vad vi gått igenom, sen en tenta på alltihop på en gång..Men, vi får kämpa oss igenom den, ta en vecka i sänder :) Kram!

2009-01-01 @ 18:09:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0