jävla måndag

aaah, jag är så TRÖTT så det känns som att jag snart somnar sittandes. försökt hitta på saker å göra efter jag kom hem från skolan, slutade iofs 17 idag. imorn går vi 8-17!!! hell day. anyway, suttit å glott på sex and the city å gått igenom lite skolskit. nu vill jag ha jullov.

hey santa! jag glömde några grejer på min önskelista.

- en bil. aah ge mig min audi A4!!!!!!!!!!
- ett hus me pool. stort vardagsrum, stor gård... men inte för stor, har aldrig klippt gräs :/ (inga höga krav här inte...)
- en katt. kolla hur söt den lurviga är! :D
- en personlig massör.

eeh det var nog allt för den här gången :D återkommer om det är nåt mer jag önskar mig.

sen blev det utgång i lördags å faaaan vad kul jag hade :) hade först tänkt sitta hemma å glo på stjärnor på is-finalen å äta fruktsallad :P men sen börja micke å vladde å gnälla på msn om att jag skulle komma till stan å det där me skjuss ordnar sig å blablabla... så, jag bytte om å fixa mig å sen kom sötcecilia å hennes karl å hämta mig. hur snällt som helst. åkte till micke å så kom det massa folk dit å sen gick vi på olearys å dansa i flera timmar... två va vi ut därifrån å sara kom å vänta på taxin me mig, jag åkte hem å duscha å greja på innan jag somnade sen... vid 3-4 nångång. tack folket för en rolig lördag :)

shiiit vilken seg dag!!! kan inte klockan bara bli... mycket så jag får gå å lägga mig?! jag behöver sööömn...

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nej, önska dig inte en katt :D dom är ju okej om det är någon annans katt, men att själv ha en sån där klösande bajsmaskin är ju inte alls kul, haha.

2008-12-09 @ 18:23:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0