lördagsgodis

jaaah, jag har fått jullov!!! så jag har längtat. på torsdag åker jag hem å ska gosa sönder familjen å alla andra sötbollar. saknar er så otroligt mycket :*

i lördags blev det ju då utgång, å det var riktigt, riktigt trevligt. sandra kom hit å vi "dona å pyssla" (haha) på här innan vi sen åkte till stan, sprang in på hemköp å köpte cigg å så åkte vi iväg till micke. vi var dom första VIP-gästerna som kom å det hela firades med en grogg som micke bjöd på. sen bjöd han även på en massa jägermaister shotar så redan före middagen så såg jag ut såhär...

 

(fullt ös, medvetslös)

å dom andra såg ut såhär ;)

   

sen var det dags för middag. jag åt... revbensspjäll som va marinerade i chilisås eller nå sånt, me pommes å vitlöksdipp ;) riktigt nice. micke åt samma sak, men eftersom han aldrig ätit revbensspjäll förut så fick jag skära köttet åt honom som en jävla morsa. nåja, det gick bra till slut ;)

   

sen var det slut på middagen å så vart det bara fullt ös på harrys ;)

   

det var min lördag ;)

ha det gött.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia

nå åååh :( fan också jävla skit :P

2008-12-18 @ 13:33:45



Postat av: Madde

Åh älskade finne! Kom hem från Happis snart! Haha :)

2008-12-19 @ 10:22:10



Postat av: Alexandra N

haha.. nångång där tappade jag minnet och hamnade på olearys.

2009-01-16 @ 08:23:12
URL: http://tiominuter.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0