thank you

undra vad jag skulle ta mig till om jag inte skulle ha en så underbar familj som jag faktiskt har. att dom alltid ställer upp för en utan å tveka en sekund. att dom trots allt tjafs å bråk vet att man älskar dom över allt annat på denna jord. tack min kära familj för att ni är ni.

i väntan på att torktumlaren ska snurra klart så sitter jag å småglor på sex and the city å väntar på att sötsandra ska anlända. vi ska fixa oss i ordning å sen bär det av till stan å till micke för å dela ut presenter å annat roligt ;) sen blire middag på harrys lite senare. ska bli kul å få träffa alla en sväng innan jullovet :)

snart åker jag hem!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia

det är ju så det är <3

2008-12-15 @ 19:39:51
URL: http://myyaaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0