svammel

blä, jag vet att jag ibland kan sura länge för småsaker men just nu känns det bara som att folk njuter av å ljuga för en... vad ska man säga liksom... jag känner mig så jävla skör så jag tror jag ska gå sönder. går inte å förklara me ord hur skönt det ska bli me jullov, få åka hem till familjen å bara ta det lugnt. att saker å ting känns så förbannat jävla tufft ibland alltså... suck!

va så godissugen nyss också men orkade inte börja vandra 100 mil till närmaste affär så fick slänga ihop lite banan å ananas å vaniljyoghurt, riktigt nice. slängde mig ner i soffan å skulle börja äta så tappa jag flera bananbitar överallt, så nu ser det ut som att nån har varit å spermat ner min soffa. roligt värre... *tummen upp* ja' är int' bitter!

fan jag vill ha en lägga i stan alltså... helst igår. bo i studenlägga på valla för 4000kr i månaden låter inte heller så lockande... äh fan, får se helt enkelt. som det känns nu så vill jag säga upp lägenheten å flytta hem. men men, kan ju ändras... kanske.

nu ska surfinnen gå å göra nåt annat kul, har sån lust å gå ut å bygga en snögubbe men grannarna skulle väl säkert ringa å låta nån hämta mig.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandridandri

"så nu ser det ut som att nån har varit å spermat ner min soffa." HAHAHAHA förstå hur jag skratta när jag läste det! Kan se fläckarna och din min!!! ;D "ja' är int' bitter" HAHAHAHAHA så skönt uttryck! användbart om inte annat ;P hehehehehehehe Ja, ja, ska sluta skratta och vara seriös och härja vidare här hemma;)



Kram!

2008-12-05 @ 15:08:58



Postat av: Anonym

hej sötnos =)

2008-12-05 @ 18:52:30



Postat av: Nathalie

Hej ! :) Hoppas allt känns bättre när du varit hemma på jullov, man blir så glad av julen iaf jag !



Sköt om dig :)

2008-12-05 @ 19:11:43
URL: http://mascaran.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0