lycklig

oj, ett tag sen sist... har egentligen inte gjort mycket vettigt men ändå känns det som att man haft fullt upp. eller ja, beror ju på hur man tolkar "fullt upp", jag har inte jobbat mycket men ändå haft massa planer å saker å se fram emot :D

dom senaste veckorna har jag gjort följande:

» jobbat några dagar
» festat
» sovit
» åkt en massa bil
» busat med syrrans ungar
» festat
» ätit ute
» varit på lulecruising
» glott på tv
» festat
» glassat
» varit lycklig
» njutit av livet
» shoppat i luleå
» träffat massor me nytt folk
» festat
» varit till kärrbäck på roadtrip :P
» solat

dom kommande veckorna ska jag göra följande:

» fira saras student
» festa
» åka till övik
» glassa
» jobba som fan
» fira midsommar med polarna
» festa
» åka å se sex and the city-filmen :D
» sola
» vänta på svar från universitetet

så, nu vet ni vad jag har gjort å vad jag kommer att göra ;D fasen va mycke festande det blir alltid på sommaren... nåja.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var uppspaltat o bra ;) Nu vet jag vad som händer/har hänt... men det visste jag väl ändå men... ;D

2008-06-02 @ 17:19:53
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Kom hem snart :P Saknar dejj redan, fastän du inte åkt :D

2008-06-05 @ 01:14:06




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0