dilemma

alltså, usch jag börjar känna mig så stressad över allt. "tänk om, men jag kanske ska, äh jag vet inte, det kanske blir bra, men tänk om, vad ska jag göra, när ska jag, vart ska jag, tänk om..." BLÄ!

för övrigt så börjar jag bli förbannat jävla less på min bloggdesign, har försökt mig på å ändra den några gånger men det slutar oftast med att min bärbara får stryk fast det inte ens är dens fel. hm, det finska temperamentet är inget å leka med.

aaaanyway, sen när jag väl flyttar, vilket är snart (förhoppningsvis) så har jag bestämt mig för å skaffa mig en vovve :) jag vet inte vilken ras ännu, trivdes ju som fan med parson jack russell förutom att dom skäller så satans mycket. å bor man i lägga är det nog inte så populärt... samtidigt som jag kanske vill ha en stor hund, typ som johannas ozzy ;) som man kan ligga å gosa med... ja, jag vet inte, vad tycker ni?

näe, kanske duscha å sova snart?

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan hjälpa dig med din design om du vill nån dag... lyckades ju iaf lite då jag hade blogg.. :D



Ja, hund är ju trevligt.. jag skulle personligen ta en mindre hund (jag är ju inte en direkt hund människa men :P) bara för att de är mindre och "enklare"... ja hur man nu vill tolka det men.. Man ska göra det man känner för.



Och vettu vad gumman, allt ordnar sig, för eller senare kommer allt att kännas lättare. Finns här.



Kram på dejj.

2008-06-25 @ 20:58:45



Postat av: Jonah

Jag har själv haft en parson en gång i tiden och du har rätt - de skäller som satan. Men en schäfer kanske, eller en rottweiler. Det skulle vara coolt! :-)

2008-06-25 @ 21:02:41



Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack så hemskt mycket :)

2008-06-25 @ 22:40:10
URL: http://jyees89.blogg.se/



Postat av: Johanna

Heej gumman! Hur går det där hos dig?Själv har jag jobbat 9-18 varje dag denna vecka. Är ledig helgen så det blir skönt, men nog är man ju trött. ;P



Angående den där hundfrågan, så vet du ju vad mitt svar blir. ;P En Gosig Stor OzzyPozzy schäfer. ler



Ha det så bra.



Kram

2008-06-26 @ 21:57:08
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Jenna

Jag börjar jobba i övermorgon på Modehuset (igen), kom just hem från bilsemestern. Så jo, man kan väl säga att jag jobbar nu i dessa väntans tider. Suck.. :D

2008-06-29 @ 22:38:42
URL: http://jenna.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0