let it fucking snow

hej era puckon.

den här dagen har inte varit så annorlunda till skillnad från mina andra dagar :P jag går omkring å slöar å väntar på att det ska hända nåt kul. iofs bestämde vi med nina å tjejerna igår att vi skulle på torneå marknad idag å så blev det ju. å vädret var ju som det alltid är då det är torneå marknad... SNÖ! det var inte många minusgrader men helvete vad det blåste å snöade. nåja, vi tralla runt där ett tag, åt korv ;) å så gick vi å fikade. vi drog en sväng till sauvon kenkä å jag hittade sånadär halkskydd till skorna, sånadär som man klistrar fast under skon :P förra gången vi skulle ut å jag tog på mig dom höll jag på å bryta benet redan innan jag ens kommit ut på gatan från gården... sååå, jag tyckte det var bäst å skaffa såna :D eftersom vi ska ut på lördag å fira lisa :) jag ser verkligen fram emot den kvällen, det ska bli så kul! :D

nåja, vi for runt på stan lite, var in på jala å köpte hårfärg å var in på collection å kollade efter en tröja men hittade ingen den här gången. åkte hem, åkte å handla, lagade mat, åt. åkte en sväng till vuono å satt där å skuma å åkte å hämta upp sandra å vidare till lisa sen där hon färgade mitt hår. kom hem för ett tag sen å sitter här å funderar på när fan snöhelvetet ska smälta! jag börjar bli less nu. nu får det vara nog! fortsätter det såhär så kommer vi ha snö ännu i juli. å då kommer jag aldrig mer tillbaka hit, jag lovar.

nej... nu ska jag ladda ner nåt avsnitt av gossip girl å slöa framför datorn.

image19

godnatt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gossip girl är sjukt bra!

2008-03-09 @ 22:03:25



Postat av: Myah

anonym: yeah, helt okej :)

2008-03-10 @ 21:21:04
URL: http://myah.blogg.se



Postat av: Noaiben

Very well done. I enjoyed the site.

2010-01-20 @ 08:55:06
URL: http://noaiben.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0