måndag

en ny vecka. förra veckan kändes så tung å det kändes mest som att dagarna aldrig skulle ta slut. men det känns lite tröstande att det är måndag faktiskt. vet inte varför, men det känns som att man klarat av en hel vecka å att man är på väg åt rätt håll.

väntar på att klockan ska bli 14 å lisa ska ringa att hon slutat, vi ska iväg å fixa lite grejer. funderade på om jag skulle slänga i mig en macka å dra iväg å sola en sväng före... hmm... det blir nog bra :) sen ikväll blir det träning. känns som att man varit lite lat på den fronten nu dom sista veckorna men samtidigt så känns det som att man har anledning till det också efter allt som hänt. men idag blir det å fara hursomhelst, bara det inte är helt skit på body pumpen som många säger att det har varit dom senaste gångerna, tydligen nå nya ledare som inte riktigt vet vad dom håller på med ;) nåh, är jag på dåligt humör så lär jag ju ryta till åt dom å är jag inte det så lär jag ju bli det!

imorn ska jag åka med malmarna till pello. sanna frågade mig igår; "vi ska till veterinären i pello, vill du följa med?" of course säger jag då, har ju inget annat planerat i mitt fullspäckade schema ;) aaaanyway... hon var lite osäker på tiden först men hon sa att hon skulle höra av sig idag om vilken tid det var. aja visst, lugnt tänkte jag. så fick jag ett sms i morse "vi måste åka kl 7".................... jag trodde jag skulle dö. haha :D nej men messade tillbaks å sa att jag skulle med... bara jag lyckas vakna. har stängt av väckaren nu dom senaste dagarna utan å ens typ veta om det. men jag sover alltid mycke när det händer massa jobbiga saker så jag antar det är därför. eller så är jag bara ett slöarsel.

näe nu ska jag fixa mig lite å gå å sola. sandra påpekade i fredags hur jävla blek jag var ;) haha. illa.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Måååh, jag menade inget illa.... ;D

2008-05-12 @ 12:39:32
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Mia

Joo nog har jag tagit några, tills batteriet tog slut. Sätter in fast imorn :)

2008-05-13 @ 23:15:11
URL: http://myyaaa.blogg.se



Postat av: Sanna

Stackarn som fick stiga upp så tidigt!!!
Men vi hade kul iallafall, tills jag tog över ratten.
Då sov ni 2 som små grisar!!! =)

2008-05-15 @ 00:16:46
URL: http://whitewolf.doggyblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0