a day to be alone

eeh, ja... fick klagomål från madde å sandra att jag bloggar sällan å för lite, så får väl skärpa mig. sen fick jag också order om att skriva att dom är bäst, så tjejer, ni är bäst ;)

jo, å vet ni vad? jag fick inte bara godkänt, utan välgodkänt på omtentan! fick 0,5 poäng ifrån fullpott! helt galet! :) trodde jag aldrig faktiskt. sen fick vi tillbaks dom hemska hemtentorna idag också... å vet ni vad? jag klarade den också! känns hur bra som helst. till helgen blir det den omtalade "helgtentan" som ska göras... hoppas den också går bra.

alltså... egentligen har jag inte så mycket å skriva om. jag är lite förvirrad som vanligt, det känns jobbigt å inte veta liksom. inte veta hur allt kommer å bli. känner mig som ett jävla frågetecken vissa dagar å det känns som att man bara... flummar på i dimman typ. hemlängtan är inte lika hemsk som den var för några veckor sen, känns som att det på nåt konstigt jävla sätt blivit lite... lättare? eller är man bara van vid känslan? eller kan saknaden "gå över"? eller har jag bara insett att jag faktiskt måste klara detta själv? eller blir det lättare efter ett tag? eller vad fan är det här?


en låt till min lilla lillasyster. ♥




Peace.

Kommentarer
Postat av: camilla

jag men sjalvklart :D som ja tidigare sagt sa blir det lattare, men nar det gar for lange sa blir det javligt svart igen, har jag just fatt erfara!!! jobbigt som fan nu nar man vet att man snart far se alla, men anda inte sa snart!!

2008-11-23 @ 00:26:46
URL: http://guaparubio.blgg.se



Postat av: Madde

Vilket härligt inlägg :D Men du skrev fel där uppe, det ska stå att det är DU som är bäst! Puuuuss

2008-11-25 @ 21:06:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0