farsdag

ah, idag har jag haft tid å tänka :D inte för att jag har kommit fram till nåt vettigt förutom att jag orkar inte ödsla bort mitt liv i onödan på å älska människor som låtsas bry sig å som egentligen bara tänker på sig själva. sen tänkte jag att jag skulle börja med en ny livsstil imorn, äta mat regelbundet å sådär... har ju blivit väldigt lite mat efter man flyttade hemifrån, eller jag vet inte om flingor å nudlar räknas som mat men... å pasta är jag förbannat less på... det är mest för att jag är lat men också för att jag inte känner för å äta. men sen tänkte jag också att med minus på kontot så kommer man inte så jävla långt, så det sket sig :P men jag har planer på det i allafall. sen nångång när jag har råd. haha, så då vet ni vad jag planerar i allafall! :)

sen konstaterade jag å madde att vi får jullov typ megatidigt i år, om vi klarar helgtentan alltså. å om allt går bra kanske jag kommer upp redan den 17:e december! då ska jag baka pepparkakor med jennifer å kristoffer å göra egna julstjärnor å klä granen me lillesyrran å lugna ner morsan för att hon glömt å handla rödbetssallad. åååh, ska bli så jävla mysigt med jul! besöka det nya omtalade shoppingstället i torneå å dra på hela huset gungar på juldagen å träffa en massa roligt folk. fan vad jag längtar :) å nu känns det som att jag har något att se framemot också. lovely!

anyway, idag är det farsdag å jag hoppas alla kommit ihåg å skicka en tanke till deras pappor, för det gjorde jag. jag hoppas dom bjuder på "HK:n sininen lenkki ja turun sinappi" i himlen ;)

gaaah, jag är fortfarande trött!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt att höra att du har någonting att se fram emot Hema :)

2008-11-10 @ 17:22:01
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Lisa

Vad härligt att höra att du har någonting att se fram emot Hema :)

2008-11-10 @ 17:22:03
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Irina

Jag är övertygad om att de har HK:n sininen lenkki & turun sinappia å din pappa där :)

2008-11-14 @ 14:35:41
URL: http://carwho.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0