helgtenta

vilken deppkväll det har varit. nu känner jag bara att jag vill hem å ta hand om min familj... jag vill att vi ska få jullov nu! jag vill hem! :(

min helg har varit väldigt intressant. i fredags så åkte jag in till stan vid tre å hämta helgtentan å gick å satte mig med gänget i biblioteket. satt där till 22 ungefär då maddes mamma kom å hämtade oss å körde hem mig. lördagmorgon! sandra plockade upp mig vid 10.30 å vi åkte till stan å satte oss i biblioteket ;) satt där nån timme innan vi åkte hem vid 17 tiden. sen var det godis å mys som gällde resten av kvällen. på söndag då, vid 13 kom sandra återigen å plocka upp mig å vi åkte till stan å plugga lite i biblioteket ;) FAN VAD JAG ÄR LESS! det är som micke sa, det känns som ett jävla fängelse :P anyway, kom hem vid 20 ikväll å sandra kom hit å vi åt å surra ett tag å sen åkte hon hemåt. imorn bestämde mr. mikael att det blir biblan vid 10 (aldrig fan får man sova :P) å tentan ska lämnas in före 16 så det blir nog bra. har bara en fråga kvar på femte uppgiften å finslipet sen, å nog äre ju självaste fan om jag inte blir klar imorn :P

sen skulle jag vela göra nåt kul här i min lägga, måla eller slänga upp tapeter eller nåt annat roligt. precis, jag har ju inget vettigt å göra på dagarna så varför inte starta ett till projekt :P trögskalle...

kanske man borde ta sig en dusch å gå å lägga sig? alltså ni kan inte förstå hur skön min säng är. det går inte alltså. det är den skönaste sängen någonsin! vissa klagar att den är för mjuk men är man själv också för mjuk så blir det bara extra mysigt! vet inte hur fan jag hamna i den här diskussionen... kanske dags å sova...

godnatt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: KMN

Tjaba hehe läste att du får plugga en hel del du :p Nå de kommer löna sig i framtiden, du slipper vara en fattig arbetssökande sak som jag i allaf =/



Här händer de väl inte så mkt sitter just o installerar den nya NFS =) annars bara vart hemma o vart sjuk. Ont i halsen o "låssas" feber.. Det känns som feber men kommer inte nå feber.. Sen ont som baa den i bi-hålorna.. =/ känns som att dom ska sprängas eller nått.. Ush jobbigt att vara sjuk. Men nu verkar de släppa lite i allaf..



Hoppas du vart kry o sluppit vara sjuk i allaf :P Ha de Nice synes väl på en kaffe eller nått när du kommer upp? Kram.

2008-11-24 @ 06:08:46
URL: http://mattiasnordlund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0