ny vecka

nya uppdrag... måndag idag... helgerna går så jävla fort. utan att man egentligen gör något vettigt. i lördags var vi hos cecilia å hade spelkväll med lite folk. sandra plocka upp mig hemifrån å vi åkte å köpte lite snacks å åkte till cecilia där hon, hennes karl å karin väntade. vladde kom ungefär samtidigt å sen kom också sara å lisa. riktigt trevligt faktiskt, får vi göra om nångång :)

annars har det mest vart lugnt här, läst ut den hemska, hemska boken nu å jag vet inte hur jag ska kunna redovisa den imorn, den känns hemskt å ens behöva säga att allt i boken har faktiskt hänt på riktigt. nej, usch. så dåligt jag har mått hela veckan... har två små syskonbarn å skulle något hända dom skulle jag se till å tortera ihjäl den människan som gjorde dom illa. det lovar jag.

hmm... allt känns skumt idag. ska skriva redovisningen å försöka sova.

varför är det så svårt å sova?

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0