förståndet?

åh, gud. då var första momentet på min socionomutbildning avklarad! eller första tentan i allafall, är ju inte säkert man klarade momentet ännu :P usch, vad hemskt. om tre veckor får vi veta om vi klarat provet eller inte. hjälp... så jag har läst! läst å läst å läst. det känns som att en tung sten fallit från axlarna. det ska bli så otroligt skönt med några dagar ledigt innan nästa moment som var... eh, minns inte nu :P haha. orkar inte tänka å orkar inte kolla upp det heller. anyway.

imorn ska jag till stan på morronen eftersom jag å madde ska ha introduktion på foppas energihus :P så man får komma igång å röra på fetarslet litegrann. på måndag ska vi prova afro dance vilket lät jävligt kul :P sen äre massa basicgrejer typ body pump, step up, yoga, gym osv. så man har massor å välja emellan. ska bli skoj. sen kommer lisa å sandra! :) lisa skulle färga mitt hår imorn på kvällen så får åka förbi nån affär å köpa lite hårfärg. är less på å se ut som ett isbjörns rövhål i huvet. var iofs å klippte mig förra torsdagen när det var tjejkväll ute på stan men jag är fortfarande less på färgen. men snart får jag mitt mörkbruna hår igen! WEE! på lördag var det väl tänkt å dra på stan först på morgonen/dagen, äta lunch osv, å så på kvällen så blir det utgång :) ska ju själv också göra premiär så vilka är bättre å göra premiär med om inte mina flickor hemifrån! nån som förstår varför man är som man är... :P lite skadad.

uh, tänk att jag först trodde att det inte var menat att jag skulle flytta hit. jag hamnade på sjukhus, bilen gick sönder, vi fick inte flyttsläpet den dagen vi skulle flytta osv. men nu är jag här! alla mina saker är här, bilen skiter jag i å jag har varit på återkontroll på sjukhuset å dom har tagit bort min cysta :) I'm free. hihi, fan vad jag trivs!

jag som tänkte gå ut å gå men det regnar :( fan också. aja...

nää nu ska jag diska bort resten av disken å ta ett varv med dammsugaren :P

av alla dom saker jag förlorat... så saknar jag förståndet mest
/ozzy osbourne

Peace.

Kommentarer
Postat av: jonna

fan så kilit ;/ men det är bra att det går bra där borta iaf :)

2008-10-02 @ 22:17:13
URL: http://johnieboy.blogg.se/



Postat av: Nathalie

Hej ! LÅter som att du trivs, så roligt ! Hoppas allt är toppen med med dig ! Kramar

2008-10-05 @ 18:45:13



Postat av: camilla

Det kan jag inte, men har forsokt prata iaf!!!

men det ar bara sa javla kompliserat och skit!!



Joda det e skont som fan, gar bra ocksa, ingen av oss e typ hemma nangang sa vi hinner inte ga varann pa narverna heller :D

Oh gu va kul och fa dit dom, sku oxo vela traffa massa folk dar "hemmifran"!!!

puss miss you!!

2008-10-05 @ 19:00:14
URL: http://guaparubio.blogg.se/



Postat av: Alina

Va gärna med på gissabilden i min blogg! Ha det bra!

2008-10-05 @ 19:06:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/



Postat av: Lisa

Du jag kan bara säga det samma, kan bara tacka lika mycket tillbaka. Du är en supertjej!

2008-10-08 @ 08:44:05
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Sandra

Jag sitter ännu och småler, ok skrattar, när jag tänker på Övik!!! :P Tack, tack, tack för helgen som varit! Jag vet... jag tackar hela tiden, men vad kan jag annat göra när jag/ vi hade sååååå kul! ;D Ha det nu bra "pastorn"! haha kram!

2008-10-08 @ 15:28:23



Postat av: Myah

Sandra: PASTORN!!! haha justja! jag satt häromkvällen å undrade vad fan det var vi kallade mig för ;) ja det var verkligen superroligt!

2008-10-09 @ 15:18:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0