helg!

jag har nyss kommit hem från skolan. hade en väldigt intressant föreläsning på förmiddagen om etnicitet, å sen hade vi seminariet om boken. var å handlade lite godis å bröd på lunchrasten, håkan skulle till stan senare å skulle komma förbi med en dvd-skiva som han bränt med dom två nyaste avsnitten av både desperate housewives å grey's anatomy som kommit ut i usa! WEE! så jag ska ha myskväll ikväll ;) sen borde jag se klart första säsongen av prison break... är så jävla seg bara. eller så har jag helt enkelt haft så mycket att göra på sistone att jag inte hunnit. men ikväll blire mys på hög nivå! å imorn... FOOOOTBOLL!!!! usch, är så spänd redan nu så kommer gå omkring som en lyktstolpe hela dagen imorn. spännande som fan. brr.

kanske man ska diska lite å dona på här hemma innan man slänger sig i soffan å slappar :)

trevlig helg!

Peace.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag trivs också jättebra, har lärt känna många ny kompisar så det är kul ! Men har lite tenta ångest nu, en anatomi/fysiologi-kurs och en annan kurs som vi ska tenta av med tre dagars melllanrum. Försöker plugga och inte stressa upp mig, nog går det säkert bra ! :) Det måste gå bra ! Men hör av dig om du är i Luleå å kom på en kopp kaffe :)

2008-10-11 @ 12:30:53



Postat av: Mia

Sen när har du blivit så intresserad av fotboll :) måste väl hänga med här lite mer :D

2008-10-16 @ 23:39:36
URL: http://myyaaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0