utmanad

sitter här å är lite ledsen över å behöva åka tillbaka till örnsköldsvik idag men samtidigt lite lättad eftersom jag vet att jag kommer få något gjort... ska duscha snart men först knappra ner några rader... blev utmanad av sötlisa :)

berätta 7 saker om dig själv:

1. när jag var liten trodde mina föräldrar å alla andra omkring mig att jag skulle bli en sångerska eftersom jag hade en så grym å djup röst å älskade å sjunga hela dagarna. yeaaah...
2. förut hade jag jättelätt för att bli kär, jättelätt för att lita på folk, jättelätt för att förlåta någon å jättelätt för att glömma - idag har jag jättesvårt för allt det där.
3. jag är livrädd för att behöva dö ensam.
4. jag har aldrig ätit sill... eller räkor... eller mögelost...
5. för några veckor sen fick jag en stöt från antennkabeln å låg på golvet å sprattla i en kvart. det var ruskigt läskigt å jag fick jätteont i huvet efteråt.
6. jag är överdrivet känslig som person. jag tar åt mig personligen för minsta lilla å kan göra smågrejer till jättemegastoragrejer. känner jag att nån är besviken på mig så börjar jag gråta på en gång.
7. jag har ruskig babyfeber... åh! :(

jag utmanar alla som känner sig utmanade! ;)

näe nu äre dags för myah å slänga sig i duschen...

Peace.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej ! Jag tror tentan gick helt okej, skrev på nästan allt.Fast det kändes bra, Men vi får se när den kommer om t r e veckor :( Länge att vänta, blää !



En omtenta är inte så farligt, då vet man vad man ska lära sig bättre. Det är ju inte som att man måste börja helt från början. Så det är bra :)



Så trivs du bra i ö-vik ?

2008-10-28 @ 18:19:39
URL: http://mascaran.blogg.se/



Postat av: Lisa

Intressant :) Du lyckades till och med få nerskrivet en del saker man inte visste om, nice :)

Men du, det där med mögelosten, come on! Du och jag, we have to! Its goooood.

2008-10-29 @ 18:53:45
URL: http://llllisa.blogg.se/



Postat av: Sofia H

Thank you :) hur har du det där nere i Ö-vik? Går skolan bra? new frendit? :) Hoppas allt e bra med dig kram !

2008-10-30 @ 08:30:33
URL: http://sofia-helena.blogspot.com



Postat av: Elin :)

Ska du nå till happis den 8:e så kom på dopet då :) Men du har säkert mkt med skolan såhär i början..

Hoppas allt går bra! KRAM

2008-11-02 @ 17:15:01
URL: http://tequilaaa.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0