vad jobbigt...

...allt känns just nu. tentan ska komma tillbaks i veckan å grupparbetet ska snart va klart å börja med individuella arbetet å ev. omtenta... suck! har en magkänsla som säger att tentan gick helt åt helvete. fan också. känns som att man kommer att ge upp om det inte går nå bra... BLÄ!

ska bli skönt att åka hem några dagar på fredag, även om det nu blir att man måste plugga å läsa å skriva, men ska bli mysigt å träffa familjen å vännerna :) på lördagmorgon skulle jennifer å kristoffer komma till mamma eftersom syrran skulle jobba å toni skulle tatuera sig. så det ska bli så underbart, vakna upp på morgonen å veta att favoritungarna kommer att va där :D vet inte sen vad det blir å hitta på annars, tror inte jag orkar med utgång men saknar happiscruis så det blir å låna mammas bil å kolla på alla idioter på stan. umgås me familjen. basta... varje dag. spela roliga spel med tjejorna. hälsa på folket på jobbet. typ. är väl det som är planerat :P meeen, jag ser dock inte framemot bussresan... den kommer bli dryg. very dryg.

nu sitter jag med basgruppen i datasalen på umeå universitet campus örnsköldsvik som det heter. inte alls onödigt långt namn... får väl se hur mycket vi får gjort idag. hoppas vi hinner bli någorlunda klara med grupparbetet å redovisningen innan jag åker hem så man slipper tänka på det också. fattas bara...

ha det gött.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tänkta att det blir skönt att komma upp en sväng :) Skola innebär nästan alltid massa skit ;D hehe jag menar, man har alltid nått man borde göra, men om man gör det är en annan femma ;P



Var lite trött igår, och så kände jag mig väldigt osocial efter en heldag med plugg, det är som om när jag pluggar och det blir för intensivt har jag inte kvar några krafter till nått annat förutom tv ;D haha



Allt går bra gumman, oroa dig inte.



Kramis

2008-10-22 @ 15:53:38



Postat av: Lisa

Naaw sötnos :)

Ja jag vet men du, upptäckte att min sladd från kameran till datorn blivit kvar hos morsan. Vi får försöka fixa in bilderna när du kommer hit om någon har något som passar till min port.

2008-10-22 @ 19:44:50
URL: http://llllisa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0