helt onödigt

nu har jag kommit hem från norr. eller inte nu, igår kväll. å fyfan vad slut jag var! jag trodde jag skulle däcka när jag gick från busstationen till örnparken, så jävla trött var jag. jag övervägde till å med å lägga mig ner på gatan å sova ett tag, haha. men jag valde ändå att försöka hålla mig vaken å hem kom jag också till slut så det var ju bra.

idag då, vaknade trött som en jude på "morgonen" (förmiddag för dom flesta) å tänkte "NEEEEEJ!!! ringer klockan redan?!!" aja, tog mig upp till slut å slängde i mig lite frukost å fixa håret å klädde på mig, gick ner på stan å kom till skolan... hmm, ingen lärare där. efter en timme hade fortfarande ingen lärare kommit. då var jag 100% LESS kan jag bara meddela... jag å sandra åkte iväg till henne å hämtade en bok å sen till micke där vi lagade ris å kyckling till lunch, skitgott var det. satt å surra ett tag å sen åkte vi iväg till ica å handla. dumpade av micke hemma hos honom å åkte upp till mig. satt på balkongen å bara njöt av det underbara vädret, snacka tjejsnack om allt från mitt goda självförtroende inom sex, haha, till våra bilringar. mysigt som fan var det. åt vårrullar till middag å sen åkte sandra iväg å jag gick ner till tvättstugan...

nu snart äre dags för grey's, WEE! imorn ska jag å micke ses kl. 10 för å börja skriva på uppsatsen... blä... känner mig sååååååååå taggad!!!!!!!!!! verkligen!!!! *ironi*

vill bara sova.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandridandri

hihihii, hehehe, terra terra :D

2009-04-15 @ 22:39:41



Postat av: M

jävla sandra!!! :P haha

2009-04-16 @ 12:39:11
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0