home sweet home

imorn ska jag äntligen få åka upp till norr, efter många om å men... ska bli skönt å få tänka på lite annat, även om det bara handlar om några dagar. få fundera på vad man vill ha ut av livet egentligen å hur jag vill att mitt kärleksliv ska vara, för såhär kan jag inte ha det, av flera orsaker. mår inge bra av det. måste bara ta ett beslut å sen äre finito med allt det här :)

mamma skulle iaf göra lasagne som jag skulle få äta, fan vad nice. på lördag blir det lilltjejens kalas... hela 6 år fyller hon redan. usch, tiden går alldeles för fort. sen vet jag inte vad jag ska hitta på, träffa några kompisar å umgås med familjen, är väl det som händer. nästa vecka blir en jobbig vecka då jag å micke ska fixa både hemtentan å uppsatsen... men det ska nog gå bra :)

glad påsk allihopa :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0