dreams

då har man vart internetlös i över en veckas tid, känns som att man vissa gånger håller på å ta livet av sig. är sjukt egentligen hur beroende man blir av det :P sitter å har tråkigt - "men jag lyssnar på musik på youtube" - å liknande fall, blir så irriterad ibland.

sen har jag sovit fruktansvärt dåligt dom senaste nätterna, när jag väl somnat efter att ha snurrat omkring i sängen i flera timmar så drömmer jag helt konstiga drömmar. drömt flera gånger om att jag vart gravid å fått barn, å när jag väl ska välja gudföräldrar till barnet så blir det inte alls dom människorna som jag alltid tänkt mig skulle bli det. folket hemifrån är som bortglömda å jag tänker inte ens på dom. dom finns inte ens med i min värld på nåt konstigt sätt. inte familjen alltså, utan "vännerna". helt skumt. sen minns jag att jag i drömmen sa att "ut med dom gamla å in med dom nya", vad fan menar jag med det? aja, kanske är ett tecken på att man upptäckt att folk som man trodde alltid skulle ställa upp inte gör det, å man märker att människorna här är så underbara å alltid försöker å göra sitt bästa, att man bara... låter sjukt men... glömmer bort dom andra? äh, inte vet jag.

är fortfarande seg, ska gå å mysa på lite.

tack mina sötnosar för att ni finns :*

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej jag kikar in här på din blogg, hoppas allt är bra med dig :)

2009-02-06 @ 23:39:21
URL: http://mascaran.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0