söndag

söndag igen... den här veckan minns man knappt, var så mycket å göra så man gick som i dimman hela tiden. imorn börjar det nya momentet som sagt, hoppas det är nåt kul å som får mig å vela stanna kvar...

sen ska jag kika på en lägenhet vid 17-tiden. den får jag ändå inte, men för säkerhetsskull så kan det vara bra å kika. på fredag ska jag kolla på en annan också, lite större möjlighet å få den men man ska inte vara för säker... anyway, återstår å se vart man hamnar. kanske säljer bort alla mina möbler å flyttar in i en studentlägga på 20kvm bara för å ha över lite pengar å leva för :P låter inte heller så lockande.

jag säger som micke säger, som student har man börjat få förståelse för prostitution, bara för att man är så fattig. sen att det finns studenter som knarkar också, det förvånar mig inte heller, den press som man har på sig. ja, så pratar en blivande social arbetare...

kanske man ska ta sig en dusch å gå å lägga sig... haha, yeah right! who am I kidding... kommer komma i säng vid 2. börjar skolan kl 8 imorn. kommer vara så död hela dagen...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0