I'm good

faaaan vad trött jag. under hela helgen har jag fått sammanlagt max 8 timmars sömn å det är jag inte riktigt van vid... jag måste ju ha mina 8 timmar/natt för å orka prestera ;) inte nog med att jag sovit lite under helgen så försov jag mig från jobbet idag. skitroligt... nåväl, tur man har ett kanonjobb me ett kanongäng som inte gnäller för lite.

helgen var helt underbar, på många olika sätt. fredagen var jag ledig å då var det dags å åka å städa på firman. kom hem, tog en dusch, var å åt glass med elin å johan å sen var det dags å åka till tivolit. fyfan vad kul det var men nog håller man på å bli för gammal för sånt där... en karusell som jag åkte två gånger efter varann för två år sen klarade jag knappt av nu. jag var yr resten av dagen ;) sen var det mest hanging around som gällde, vi åkte en sväng till sangijärvi där vi hann med massa roligt, jag å lisa. bland annat så var vi ute å rodde båt ;) å så har vi kört fyrhjuling å lisa var å paddlade. landet är najjs ;D

lördagen bestod av jobb å direkt efter det (nästan direkt...) åkte vi iväg till sangijärvi där bastuflotten stod fint å väntade på oss. blev lite grillning först å så satt vi å slöade på ett tag innan vi åkte ut med flotten. bastade i flera timmar å åkte badring efter båten å allt, fyfan vilken bra kväll det var. sen blev det sent å dags å åka in till stan, åkte hem till lisa snabbt å fixa till oss lite (vi gjorde oss i ordning på 5 min ;)) å sen drog vi på krogen. HUR KUL SOM HELST!!! lätt den bästa helgen fan ever :) jag har njutit på så många olika sätt, av underbart sällskap å av det nya som jag inte riktigt än vet hur jag ska ta. men jag mår så otroligt bra. så sjukt jävla bra.

hösten får man ju se vad som händer. jag vet inte längre vad jag vill med allt :) ska ventilera tankarna med mina nära å kära så ska jag återkomma senare om vad jag bestämmer mig för å göra ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ventilera dig med mig kära syster...Tror att jag vet vad det handlat om men ändå inte helt säker...men vi surras vid mer idag. Kramisar från knasbolle syrran

2009-07-15 @ 10:41:41



Postat av: Lisa

Tack själv Hemul för en toppenhelg!!!

2009-07-17 @ 23:23:24
URL: http://llllisa.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0