at work

paus nu... ganska lugnt idag. inte så mycket folk i farten, ganska skönt men lite tråkigt. jag vill ju hem. hem och mysa.

åker väl eventuellt på att jobba i morgon också. det var ju sämre, var så mycket jag skulle hinna göra. städa på firman, tvätta, städa hemma, handla, försöka fixa klart den sista kompletteringen... nåja, det hjälps inte. och sorgligt men sant så måste jag ta emot alla timmar jag får nu för att få det att gå runt ekonomiskt. jag hoppas på ljusare tider snart men vettefan när det är dags för det egentligen. ibland känns allt bara hopplöst.

jag är så äckligt lycklig just nu. jag trodde aldrig att jag kunde känna såhär. jag vill känna såhär för alltid. tack gose för att du är min :*

nu måste jag väl återgå till arbetet... suck. känns bara tungt idag.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt....bara det sku lösa sig med jobbet oxå...men det gör det, tids nog

kram på dig...syrran <3

2009-10-05 @ 14:49:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0