update

då har syster och jennifer åkt iväg mot gällivare för att operera flickans hals. allt kommer att gå bra, det vet man ju... men stackarn hon var så nervös. jättenervös men lugn och det är ju bra. lilltösen :*

själv sitter jag här hos syrran och väntar på att kristoffer kanske ska kliva upp. han blev lite småtjurig när det var jag som var här när han vaknade, och inte hans mamma ;) nåväl, hoppas moster duger här lite senare i allafall.

imorn jobbar jag 10-18.15 och sen är jag ledig resten av veckan. vad ska man hitta på? egentligen har jag massor att göra men jag vet inte riktigt var jag ska börja... eller, till och börja med kanske jag borde göra klart mina kompletteringar. SUCK! något som måste göras, tyvärr. får nog koppla in alla sladdar i datorn där hemma och sitta någon kväll och göra klart allting. gillar inte att ha det liggandes sådär bara, usch. man småstressar som över det hela tiden. på torsdag ska vi ju till johannas butik och se hur det ser ut där :) ska bli spännande! sen var det någon som snackade om bowling på lördag? jag bowlar ju självklart inte men kan ju bara vara roligt att följa med dit och glo på när alla andra bowlar ;) dra med folk till baren för shots osv. nåja, det blir nog bra.

jag känner att jag håller på att bli sjuk. jag frös ända in i benmärgen igår kändes det som och huvet kändes lika stort som en ballong. fattas bara. kroppen kände väl av ledigheten och bestämde sig för att det var dags att bli sjuk ;) ont i huvet har jag fortfarande men jag vet inte om det är pga hur jag sovit eller vad det kan vara. less blir jag, haft ont i huvet nu säkert under en månad, om inte två. nästa dagligen. aja, whatever.

nu är det dags att busa med gullpojken. den lilla alltså ;) den stora gullpojken saknar jag, han är nånstans på vift ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0