freaky friday

fredag idag. fyfan vad skönt! jag vet inte om hela min vecka förstördes för att jag skulle jobba tisdagen, då jag egentligen var ledig... eller om jag bara är allmänt less och trött. ska i allafall bli skönt att få sova ut i morgon, sen har jag lovat att ta barnen till candy world då dom har byggt lekland där ;) hoh... hoppas jag slipper ångra det. jag har hört rykten om att marknaden är i torneå också men jag vet inte, det sas att det bara var torsdag och fredag, nån som vet? idiotiskt om det inte är på lördag... även om man inte köper något vettigt därifrån så är det alltid kul att bara glo runt och småfrysa lite. eeh... köpa lite godis om inte annat. jaja, jag får väl köra förbi där efter jobbet för att se om gatan är avstängd eller icke.

ikväll var det väl nå snack om nå partaj... hojja, hojja. egentligen vill jag bara duscha efter jobbet och bara lägga mig ner på soffan. glo en film eller nåt annat, kanske äta middag för första gången den här veckan :P nåväl... frugan vet att jag alltid är på, så det var väl därför hon frågade ;) lite sniket! haha.

nu ska jag iväg och fylla på min vattenflaska som jag tömt redan två gånger idag, jag får då i mig tillräckligt med vätska i allafall :P och det är ju bra. sen är det back to work!

snart helg.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra Sssss

Ja frugan vet att du alltid är på och jag hoppas att du säger ifrån om du inte vill :P Nå jag hoppas vi får kul ikväll :D

2009-10-09 @ 18:14:33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0