Sugar

Jag är så slö. Så sjukt jävla slö så jag tror jag ska somna, typ hela tiden. Inte så normalt nej, men boken jag håller på att läsa om GI är intressant, där står det just om dom första dagarna man är helt helt helt utan socker... Man blir slö. Seg. Trött. Jag är sugen på en glass men jag får dricka vatten istället, och hur jävla roligt är det då? Inge roligt alls. Sen är det lite jobbigt när sockersuget kommer och du inte ska äta överdrivet med frukt heller, i och med att dom innehåller ändå en del kolhydrater... Gah. Men det är endast för min egen skull som jag gör det här. Jag håller tummarna :)

Anyhow, jag tror jag ska iväg en sväng nu, syrran ringde precis och sa att dom kommit hem så jag drar dit en sväng.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag sänder över lite styrkekramar.

När "tankarna" över något gott kommer - erkänn dom - bekräfta dom - låt dom passera och var nöjd över dig själv :)

2010-04-27 @ 23:30:00



Postat av: Irina

Vad du e duktig :) Dem första dagarna är pest o pina, men sen ger det sig o man bli "som vanligt" igen i skallen. Hang in there, om GI funkar o känns rätt för dig så är det nog värt det :)

2010-04-28 @ 08:31:20



Postat av: J & A

Duktig du är som kämpar, men otroligt galet tycker jag det är när man i vissa dieter inte tillåter viss frukt eller grönsaker. WTF?!?!?! ;) Men du fixar det.

2010-04-28 @ 13:10:09



Postat av: M

Jo jag börjar känna att det känns lite bättre nu och det känns så sköööönt! :) Jag vet inte om GI passar, jag får prova mig fram :) Kommer inte följa det så slaviskt, så länge jag skippar socker, pasta och bröd så blire nog bra.



Och man får äta frukt, men med måtta :) I och med att man ska försöka vara helt utan socker första veckan, och frukt innehåller socker det också. Men men, jag kämpar på. :)

2010-04-29 @ 10:48:08
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0