CRAP!

Skitblogg.se borde denna sajt heta egentligen ;/ hade uppdaterat mitt på dagen men inget syntes, fick klicka på "spara & publicera" en gång till och först då syntes det. Hm, fasen vad less man kan bli ibland :P

Går på övervarv, känner det. Svårt att koncentrera mig på saker och ting. Kemis yrkeshögskola ville ha dit mig och efter att ha pratat med syo:n på Tornedalsskolan så känner jag mig lite mer säker. HOOOOH, vad joppigt det blev ;) Nåväl, ska ringa runt lite till under morgondagen och sen lär jag bestämma mig. Det lutar mer mot ja än mot nej, nu i allafall... Ska bara kolla upp om man kan tillgodo räkna det jag redan har pluggat. Den som lever får se.

Nu blire lite fejja och mail och sen ska jag försöka sova. Drömt så jävla knasiga drömmar på sistone att man snart tror att man håller på att bli knäpp på riktigt. What's happening liksom?

Peace.

Kommentarer
Postat av: ninnu

Jag läste att rubriken var cpap, sån snarkmaskin, men det stod ju crap, hahahaaa :)

Lite seg morsa så här på morgonkvisten :))

2010-08-31 @ 07:21:22



Postat av: Beatrice

Du har en ny prenumerant, jag! :D

2010-08-31 @ 08:49:13
URL: http://beatriiicej.blogg.se/



Postat av: Anonym

hahaha syrran din knasbolle! :D

2010-08-31 @ 08:52:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0