Unga hjärtan

Aaaah, nu känns min kropp ärligt talat som en mörbultad kanelbulle. Stigit upp före 6 idag, jobbat till 15.30, kom hem, slöade på en stund. Jag var så sjukt jävla trött, och hade jag inte varit så envis som jag är så hade jag sagt till Sandra att jag skiter i kvällens body pump-pass, men skam den som ger sig... Masade dit fetarslet till slut och satan vad jobbigt det var, puhhh... Musklerna fick jobba, jobba, jobba! Kom hem, dusch, fixade matlådorna och nu har jag parkerat röven här i soffan och jag har som en känsla av att jag lär däcka hit. Nåja, det vore inte första gången, och med all säkerhet inte sista gången heller.

Helgen var superkul, precis som jag förutspått. Vi tog vårt dricka och styrde klackarna till "grannen" Anteboy för lite partaj, kul med nytt folk och trevligt som fan var det. Efter några timmar bestämde vi oss för att dra ut på krogen, vi promenerade till sportsbar och där var det lika dött som i... Ja, jag vet inte vart det kan ha varit så dött. Andreas stannade någon bil som var till salu och grabben där var schysst och körde oss till Torneå istället. Väl framme på Umppidumppi var det kö, och inte blev det bättre av att man var törstig och ville in, nej, då skulle folk fan gå före en i kön och det kändes som att vi stod där en timme. Hur länge stod vi där månne?... Anyhow, nån cigg och nån shot senare bestämde jag och frugan oss för att promenera hem. Vi kom till slutet av gatan och vilade en stund, haha, och sen bestämde vi oss för att ringa efter skjusstill Max, vi åt säkert hur jävla länge som helst och gick hem, and that's all folks.

Har ni någon gång drömt sådär äckligt verkliga drömmar? Att det ni kände i drömmen verkligen var till 100% äkta känslor? Alltså, jag hade en sån känslostark dröm här för några dagar sen, det känns som att jag inte kan glömma vad jag drömde, samtidigt som jag inte riktigt, riktigt kommer ihåg så detaljerat allt jag drömde om... Men det var så äkta. Fyfan vad äckligt äkta det var. Jag vaknade ur drömmen och kände fortfarande lika starkt, men då för någonting som inte var där. Ah, vilken besvikelse. Lite sorgligt, lite förvirrande. Det tog en stund innan jag vaknade till ordentligt och insåg att jag faktiskt drömt allt det där. Helt sjukt. Haha, lite skrattretande också. Men mest sjukt. Det kändes ju så jävla bra, det kändes så rätt, just i det ögonblicket kändes det så rätt. What the hell liksom?

Nu är jag så grymt trött så det är dags att borsta tanden, ta ut linserna och krypa ner under täcket, mm-m! Nattinatti!



Peace.

Kommentarer
Postat av: BigSys

Nice helg! Bra jobbat att du kom iväg till träningen trots allt och jag hoppas att du borstade mer än bara en tand :)

Love u <3

2010-08-20 @ 11:16:49




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0