Dag 8

Japp, still going strong utan cigaretter! Har inte slagit någon, varit jätteförbannad eller så. Småirriterad, oh ja! Men det är fan värt det. Hoppas jag i allafall, och jag hoppas att människorna omkring mig också har förståelse för det. Jag måste faktiskt få berömma mig själv litegrann, vad duktig fröken Trast är!

Har jobbat klart för den här veckan. Skönt. Sitter här hos familjen Rovanperä i Vuono och bara är. Ringde syrran när jag slutade jobba och frågade om hon ville hämta dit mig från stan, vet inte vad jag skulle hem och göra. Eller egentligen vet jag, är städningsdags ;) Men det hinns. Är ju ledig tre dagar nu, ska väl städa lite och baka lite födelsedagsfika hade jag tänkt... Träna. Jag måste träna. Var och spelade badminton i torsdag och skoj som fan var det, men det räcker inte med en gång i veckan längre. Man blir som seg och slö... Blä. Bara man skulle bli kvitt den här jävla förkylningen!

Nu är det dags för lite family-time ♥

Peace.

Kommentarer
Postat av: Santeri

Du är jätte duktig! :) Keep on hoppa över ciggen! :P Familjemys är aldrig fel. Den där förkylningen är lika seg som "det var en gång en som var förkyld tills hon/han dog... " :D haha!

2010-01-17 @ 19:51:02



Postat av: M

Haha Santeri, fan vad bra den var :D Ja lika seg är den!

2010-01-18 @ 09:30:40
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0