Jävla sjukdom

Just nu vill jag bara tro att allting händer av en orsak. Jag analyserar, vrider & vänder på saker och ting, jag funderar, fäller en tår, fortsätter, skrattar lite, blir förbannad. Varför?! Ge mig en jävla orsak varför just hon, och varför just nu? Räcker det inte med all skit som hänt redan? Karma, ödet... Vad är det som gör att det har blivit så?

Just nu känns det bara tungt. Fy fan. Ibland önskar jag att jag kunde sova i en jävla vecka. Eller spola tillbaka bandet lite, vad hade jag gjort annorlunda? Reagerat annorlunda? Tagit tag i saker och ting tidigare? Jag får så dåligt samvete vissa gånger, helvete också.

Vissa dagar är bra, andra är dåliga. Jag försöker hålla humöret uppe och inte tänka på det så mycket, men ibland är det svårt. Ibland kommer det bara som en våg och dränker en, om och om igen.

Jävla sjukdom.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisu

Jag håller dig hårt i handen och skickar styrka. Släpper aldrig taget.

2010-07-28 @ 23:11:10
URL: http://llllisa.wordpress.com



Postat av: Ninnu

Det e tungt nu gumman, men vi måste försöka se ljuset i tunneln!! O under tiden måste vi tyvärr genomgå alla dessa känslor, varför, om, när, hur u name it....Jag finns här o vi ska se till att saker o ting blir bättre....Tillsammans ska vi nog klara det!! Fäll en tår ibland, det gör jag oxå, sen känns det bättre! Va arg, det är övergående....skratta o gör alla dem saker du känner för



Kram <3

2010-07-28 @ 23:12:54



Postat av: irina

Skickar en kram t dig!

2010-07-28 @ 23:27:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0