Tired

Det känns som kväll. Det är mörkt ute och mina ögon har inte vant sig vid att det faktiskt kan vara mörkt i Haparanda på sommaren ;) Regningt och grått. Varmt och skönt väder. Mysa-inne-hela-dagen-väder. Det kanske var därför jag kände mig så trött när klockan ringde. Huvudet kändes som att det vägde 100kg och ögonlocken kändes som sandpapper för ögonen, och jag snoozade ja, jag vet inte hur många gånger. Efter många om och men var det bara till att kliva upp, pfff...

Promenerat med hunden, fixat och donat, facebookat ;) ska lägga mig under täcket i 10 minuter bara, bara 10 minuter... Brr, det känns kallt. Sen ska vi luncha med frugan, och sen kallar jobbet kl. 16.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0