* * *

Nu var det några dagar sen jag bloggade sist. Det känns som att det har hänt så hemskt mycket under dom dagarna men nu när jag väl börjar tänka efter så har det nog inte det... jag har bara haft en massa att fundera på. Många tankar har tagit plats i mitt lilla huvud och jag har inte riktigt vetat hur jag ska handskas med allt. Jag är slut i kroppen och slut i själen. Jag måste få vila huvudet för att orka.

Jag känner mig rätt så tom i huvudet för tillfället. Jag var helt själv på gymet ikväll så jag vågade mig på att testa alla maskiner jag aldrig provat förut, utan att behöva vara rädd för att se dum ut... Nu håller jag tummarna för lite träningsvärk imorn. Det ilar i en av mina tänder också så jag är lite orolig över att det har blivit ett hål eller något... Kanske borde ta tillbaks min bettskena och sova med den och prova om det försvinner. Jag hatar den där jävla bettskenan, känns som att sova med en banan i käften. Helt jävla obehagligt alltså.

Aja, jag ska fortsätta surfa lite på klädsidor och pina mig själv med att inte kunna beställa ett enda plagg därifrån... Dom som säger att "det är bara kul att titta utan att alltid behöva shoppa nånting" snackar bara skit.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0