Förbannat!

Vilken seg dag det har varit. Jag har hela dagen sett framemot att se dom desperata hemmafruarna ikväll, men tror ni att jag fick se nåt avsnitt?! NEJ! För att idioterna på kanal 5 hade bestämt sig för att sända nå jävla CSI istället (jag tycker om CSI i vanliga fall men detta gjorde mig bara förbannad)! Aja, får väl glo på det där förbannade CSI och invänta Cougar town och Christine istället. Skit.

Idag har jag försökt att rensa lite så man slipper göra det efter flytten. Jag lyckades hitta alla mina gamla skolkataloger, så det var kul att få fnissa och småskratta en liten stund också ;) Det är så sjukt hur vissa har förändras skitmycket och vissa ser exakt likadana ut nu som på högstadiet :) Lucky them...

Åh, känns som att dagarna går så sakta! Jag vill ju flytta nu, nu, nu! Själva flyttandet är väl inte så jävla roligt men att få komma till en nytt och fräscht ställe, bada badkar, få börja INREDA... fasen, vad jag ser framemot det. Läggan kommer nog att bli kanonfin tror jag! Men, det är lite mer än två veckor kvar så förhoppningsvis går tiden fort.

Igår var jag på arbetsintervju till IKEA. En lite ovanlig intervju men det var trevligt :) Jag fick ur mig det mesta vettiga jag hade att säga, sen är det upp till dom. Take it or leave it, som man säger. Verkar vara en del roliga flummon som jobbar där i allafall ;) Jag har dock inga förväntningar på det där, blir det av så blir det av. Jag hann ju redan glömma bort att jag varit dit. Stabilt.

Aja, ska vika in lite kläder i skåpet och sen ska jag glo på tv.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0