In my head...

Shit alltså, vilket sommarväder vi fick helt plötsligt! Så underbart och det är sjukt att man har lyckats skaffa sig en solbränna i mitten på MAJ! What the hell liksom. Helgen har varit mysig... På lördagkväll blev det bastuflottepremiär :) Inte för min del dock, grabbarna bastade. Men nästa gång ska jag också! Det var riktigt mysigt. Sen var jag och Sandra och rodde båt en sväng, haha, det var skoj! :D (two bitches & a dog)

Hur tyder man drömmar? Har dom alls nån koppling till verkligheten? Jag har drömt så underliga drömmar dom senaste nätterna så att det känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska tro... Shit, getting confused alltså. Nåja. Jag minns inte riktigt alla detaljer så det kan vara mycket som spökar hos mig. Skulle bara vara kul att veta vad som har för mening med allt. Håller jag på att bli knäpp? Är det äkta känslor som kommer fram? Är det något som har hänt/händer/kommer att hända? Jag vill veta, men jag vill helst veta nu, på en gång.

Stan blev mörk helt plötsligt. Mysigt. Nu blire en dusch, stan med frugan och sen ska vi iväg till Vuono city.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0