Leva livet

Hoooh, magen bokstavligt talat skriker efter lunch men den får faktiskt lov att vänta en stund till, känns lite tidigt att äta lunch vid 11 när jag ätit frukost vid 8... Det är så konstigt, jag märker på en gång om jag inte ätit en så stabil frukost, jag håller på att dö timmen innan lunch, men om jag däremot skippar frukosten helt och hållet, då kan jag gå omkring en hel dag utan att äta. Helskumt det där... Dessutom är jag less på ägg.

Shit, vad jag längtar till sommaren... Jag vet inte varför, somrarna känns alltid så bekymmersfria på något sätt. Man tar allt med en nypa salt, allt känns så "äh, det ordnar sig", typ. Å herregud vad lite jag har sovit förra sommaren egentligen, det är konstigt att jag har överlevt över huvud taget! ;D haha, men jag levde livet fullt ut och det känns så jävla bra. Nu längtar jag, oh fyfan vad jag längtar. Sen har jag ju fått sommarjobb också så bara det känns som så... sjukt skönt bara.

Om en vecka åker vi till skåne och jag får krama om min syster. Det ska bli mysigt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Pia

syster tycker oxå att det ska bli mysigt o kramas :) <3

2010-05-06 @ 13:11:33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0