Ooooooooh!!!!

Min kropp är mör som en torr kanelbulle. Efter ganska många pass på gymmet + Johannas flytt igår så känns det som att den kanske skulle vela vila litegrann ;) Så idag blir en vilodag. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, faktiskt. Kanske sno mammas bil och dra iväg en sväng nånstans :)

På lördag åker vi mot lule och lulecruising. Det ska bli skitkul, spännande och intressant... fri tolkning. Shit, det är helt sjukt att det är ett år sen vi var dit sist... tiden går så grymt fort att man inte märker av det på andra sätt än såhär, hur tragiskt det än låter. Tiden bara går och går men jag, jag förblir 16 år ;) underbart! (det rimmade ju, jag kanske har nån gåva trots allt ;))

Första helgen i juni kommer jag att spendera i Övik! Pratade just med Sandra och fyfaaaaan så jag saknar henne och alla andra knäppskallar! Alla flummerier och sånt, hoh... Men snart ses vi :) Myser och pratar.

Neh, nu ska jag ta och släpa min halvdöda kropp till duschen och sen blire nå bus.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0