Sakta men säkert

När det mesta här i lägenheten börjar vara på sin plats så åker vi till ikea och köper mer kaos ;) badrumsmöbler den här gången, i och med att det inte finns någon förvaring över huvudtaget i toan, förutom ett badrumsskåp... Vill ju kunna gömma linsvätskor och hårsprayer och annat gojs i nåt skåp och nu kan jag det ;) köpte även en såndär klädförvaringsgrej, med 4 korgar, så nu är alla handdukar och "singelbäddsett" sorterade (för dom får ju självklart INTE blandas ihop med dubbla bäddsett & lakan ;)). Anyhow, idag ska dom sista hyllorna på plats och sen ska jag bära lite skit till förrådet. Vi ska även försöka komma på nån smart lösning till en tavla här ovanför soffan, den måste ju vara sisådär 2 meter bred MINST men inte så hög... så får väl se vad vi hittar på för nåt ;) fototapet inramat kanske? Aja, får se.

Jag var helt jävla bombsäker på att det var måndag idag när jag vaknade och jag fick nästan panik när jag såg att Heikki ännu sov, han jobbar ju förmiddag nästa vecka och det är uppstigning kl 4 för honom... Det tog ett tag innan jag fattade vars jag var och vad det är för dag, klockan var sju och jag var helt borta. Helgen blir helknasig om man tar sig nån grogg på fredag istället för på lördag som vi brukar, jag fattar ingenting längre. Igår trodde jag hela dagen att det var söndag... Puhh. Lagomt förvirrad. För min del spelar det ju egentligen ingen större roll vad det är för dag, jag är lika fri alla dagar ändå :P tragiskt!

Nu ska jag mysa på en stund med älskopälsko, och kanske försöka äta något...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0