Smart-ass

Känns sådär skumt. Jag hämtade ut mina glasögon från synsam (synoptik, nordsyn, optikskit, vad fan det nu heter nuförtiden, jag säger iaf synsam!) i fredags och har nu försökt att ha på dom så mycket som möjligt. På fredagkväll när jag tog på mig dom så kändes det som att jag var full, helt sådär skumt. Det kändes inte alls lika stabilt som med linser, men jag antar att man måste vänja ögonen vid att bära glasögon också. Det konstiga är att jag hela tiden vill tro att det är mina solbrillor jag har på, typ att jag tar av mig dom när jag stiger ur bilen och andra konstiga saker. Nåja, jag känner mig smart när jag har glasögonen på, hur det nu kan komma sig ;) Anyway... Det blir nog bra det här, med lite övning så :P

Är grymt trött idag, vaknat före fan (obs! är arbetslös) och börjat städa. Tvättat fönster, fixat och donat, köpt mattor, dammsugit, skurat, dammtorkat, bytt sängkläder, ordnat och sorterat. Sådär! En vecka kvar tills man måste göra det igen... Puhh. Det känns bra ett litet tag i allafall.

På fredag åker jag och frugan ner till övik och det ska bli hur nice som helst. Träffa lite roligt folk och bara vara :) woho!

Sen vill jag gratta min vän Sussu som fått en liten flicka i morse! Ett till liv till denna värld. Hoppas allt har gått bra, jag tänker på er!

Nu lite Sex and the city, som vanligt ;) Sen snuffsa med älsko som redan ligger och sover.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0