Sick&Tired

Ibland känner jag mig bara så jävla trött på allt, och det är ju självklart mestadels för att jag inte sover... Eller jag sover, men alldeles för lite för att 3-4 timmar per natt räcker inte. Jag kan bara inte släpa arslet till sängen i tid, eller jag vill inte, eller nåt. Jag vet inte. Morgonen har jag fått överleva på red bull och tuggummi, och jag lever ju faktiskt ännu. Dock har jag börjat missbruka red bull såpass mycket att jag får hjärtklappning, lite skrämmande känsla men den försvinner ganska fort, och pigg blir man ju. Screw you, kaffe.

Det är så sjukt mycket att göra i skolan nu så man är mest förvirrad hela tiden. Inlämningsuppgifter och presentationer till höger och vänster, kom nu jävla jullov, kom! I need some fucking rest :D

Jag tror den här helgen kommer bli bra. Ikväll kommer min Camilla hem till mig och vi ska ha det mysigt, prata om allt och inget, imorn ska jag med mami till Oulu och sen blire filmkväll, ser framemot det så grymt mycket!

Shit, sitter i biblioteket och försöker skriva min del av rapporten till presentationen på tisdag men det går fan inget vidare. Social policy, private sector; externalities, risks, social choice, social priorities, economics of scale and efficiency, the geographical distribution of services, choice and coverage. Ni som vet något om detta, HÖR FÖR FAN AV ER!



Peace.

Kommentarer
Postat av: bigSys

F-n vad jag gillar katten :))

Du säger det själv 4 timmar räcker inte - måste lära dig att prioritera, annars funkar inte hjärnan och det tar dubbelt så lång tid att lära sig nåt... I know, studenliv... Saknar det samtidigt som jag inte gör det :) Go to sleep!

2010-11-20 @ 00:45:23




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0