Jag lovar...

Nu är jag less på att åka och tanka bilen stup i kvarten! Nu har jag lovat mig själv att hålla hastigheten när jag kör till och från Kemi, endast för att slippa tanka, fartdåre och idiot som man är... Haha, nej då. Klart jag tänker på säkerheten också (litegrann iaf). 120km/h får man köra som snabbast och ändå är jag inte nöjd, nej, jag blir flyförbannad om det är nån finnjävel som ska köra om mig så rätt vad det är så ligger jag och kör i 150-160 bara för att vägra släppa förbi dom (nej, jag är inte envis), och då är det ju inte så konstigt om bilen dricker bensin. Så nu... JAG lovar att jag ska hålla hastigheten hela veckan! Jag kör 120 på 120 väg, 100 på 100 väg, 80 på 80 väg och 80 på 50 väg (jättelågt kan jag inte sjunka... hur gärna jag än vill, så ett litet undantag måste jag faktiskt ha) och sen får vi se hur det går!

Idag har jag även gjort mina första köttfärsbiffar och jag tyckte att dom blev goda, det tyckte även min andra hälft så det känns ju superbra! I morgon är jag skolfri så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... blir nog en sväng till vårt kära IKEA och köpa lite fler ramar, och sen om vi nu åker och kollar på nysoffan, hihiiiiii, äntligen! För övrigt har jag inga planer. Städa kanske, fyfan vad roligt... Eller så inte. "A clean house is a sign of wasted life", vi lever efter det och har det superbra ;)

Näe, nu blire tävään, glo CSI och Cold case och sen ska jag sleeeeeeeeeeeepa... Trött redan men det går.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vid pizzeria Amanda, du får komma och hälsa på någongång ;)

2010-10-09 @ 00:22:31
URL: http://beatriiicej.blogg.se/



Postat av: Sigvekristin

Brilliant site. Cheers.

2012-05-17 @ 07:26:57
URL: http://sigvekristin.blogsmile.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0