Bad habit

Uuuh, mitt i städning. Fan vad tråkigt det är, men det känns så grymt skönt sen efteråt. Dammsuga, skura, byta sängkläder... Tvätta fönster och gardinerna får jag nog fixa imorn tror jag, orkar inte ikväll. Var på ICA och spanade efter likadana gardiner som Kati hade men dom var självklart slut! :( En i personalen skulle göra sitt allt för att försöka fixa fram ett par åt mig, hihi. Dom kommer på fredagmorgon, om dom nu kommer. Håller tummarna :D Annars gör jag inbrott i en villa i Grankullen...

Fan, en sjuk grej hände. Igår när syrran med familj kommit hem från Cypern åkte jag ju självklart dit. Satt där nån timme och glodde, sen skulle vi gå ut och röka. Ja, röka. Helt automatiskt så rökte jag en cigg och kom inte på det förrän då på kvällen! Helt sjukt :) Det var min nionde dag utan cigaretter, så jag får helt enkelt börja om från början... Detta blir då dag 1. Deprimerande, ja, men what the hell. Kul och prova och se hur det går :) Lite skumt bara hur jävla snabbt man får in en ovana, konstigt.

Nu tror jag golvet har torkat så jag får fortsätta plocka och dona här, sen blir det idol, en dusch och sova, är dags för skola imorn igen. Dock har vi värsta sovmorgonen, börjar inte förrän 9.15 :D THAT'S WHAT I CALL LYYYYYX!!! :D



- Haha, den här bilden är nog tagen när jag var typ 15 eller 16 :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: sis

Varför sa du inte att du försöker sluta....vi hade lugnt kunnat vara utan!!

Kramis

2010-09-14 @ 20:37:35



Postat av: M

Nå för att jag glömde! :s det blev automatiskt. men fan vad gott det smakade.

2010-09-14 @ 22:49:09
URL: http://myah.blogg.se/



Postat av: bigSys

NEEEEEEJ, du ska tycka och säga att det smakade SKIIIIT!!! F-n jag håller tummarna och stortårna för dig :) loveli! <3<3

2010-09-23 @ 23:40:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0