Fasen vad livet är härligt vissa gånger!

Sitter i SKOLAN och SURFAR på min nya LAPTOP som jag har FÅTT! :D förutsatt att jag inte söndrar den då... eller tappar bort den. Eller spiller grogg på den, eller något annat. Fasen vad livet är härligt vissa gånger ;)

Trött som en gnu är jag, vaknat 05.20, lega och snoozade i hundra år kändes det som... Jobbade kväll igår så det är svårt för mig att lyckas somna vissa gånger, klockan var väl kring tolv när jag släpade fetarslet till sängen :) Anyhow, två timmar kvar så får jag åka hem, ska hämta upp vovvsen, åka till mamma och äta lasagne och sen ska jag till Vuono för att favoritfamiljen kommer ju hem idag! WEEE! Hem till kalla Sverige, fasen vad livet är härligt vissa gånger ;)

Grymt najjs, kort dag imorn, kort dag på onsdag och sen är vi lediga torsdag och fredag. Har ingen aning om vad jag ska hitta på... På lördag blir det fest med en del av det gamla gänget och det ser jag framemot som fan alltså. Ska bli hur kul som helst, var ju 100 år sen sist JÖH! Fasen vad livet är härligt vissa gånger ;)

TJING!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Grace

Take good care of your new laptop otherwise it will cost you 200Euros.

2010-09-13 @ 18:54:31



Postat av: M

Haha Grace, I promise that I will do that! :)

2010-09-13 @ 20:19:49
URL: http://myah.blogg.se/



Postat av: bigSys

Nä men syrran - det börjar ju snart bli en vana att läsa positiva inlägg från dig! Inte för att jag menar att du inte får vara ledsen - men det är kul att läsa att du är glad! Jaja, du fattar :)) Pusspuss Love u <3

2010-09-13 @ 20:54:36



Postat av: M

Love u 2 syrran!!!!! <3

2010-09-14 @ 18:35:09
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0