Kortis nr 3

Shiiiiessse alltså, helt sjukt vad trött jag är. Sitter i skolan och har en genomgång av dator-och internettjox, sånt där som jag är skitbra på! NOT. Och skitintresserad av! NOT. Nåväl, är väl lika bra att man lär sig att använda skiten så man slipper fråga folk jämt om hur man gör... Många frågetecken men what the hell, allt kan ju inte falla på sin plats på en gång... Eller? :)

Idag har vi börjat 07.15 och slutar kring tre, lång dag med mycket info :) Men jag klagar inte, jag trivs som fisken i vattnet. Imorn bär det av till Sunderbyn och det ska bli intressant att få höra vad dom säger :) Anyhow... Jag får fortsätta sitta här och låtsas att jag förstår något. Yeiiij.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0