Only saturday

Haha, jag har varit helt jävla förvirrad idag. I morse när jag vaknade var jag 100% säker på att det var söndag, jag kände mig lite småstressad över att jag måste gå ut med hunden, duscha och sen åka iväg och hämta ut Volbeat-biljetterna då dom skulle hämtas ut senast på söndag då. Sen skulle jag ju även jobba från 17-21. Helt sjukt, det är ju för fan bara lördag... Så därför sitter jag här fortfarande och har inte fått nånting gjort, jävla slöarsel man är ibland. Nåja... 

Igår var vi alltså till Lule, jag och pälsk. Två timmar tog det på Sunderbyn och det var riktigt intressant :) Den mesta informationen visste jag ju om redan, men det var ändå en del info som man uppdaterades med och det var ju superbra. Nu får vi se hur allt blir... Jag är optimistisk i allafall och det känns grymt nice! Efter Sunderbyn åkte vi in till stan och åt buffé på Baan Thai, riktigt gött vare. Gick på shopping en sväng och kollade runt, köpte lite majjk-up på H&M och två tröjor på GinaTricot, älsko köpte sig ett par jeans på JC :) Sen åkte vi vidare till Storheden, köpte kofta & sjal på H&M, sen var det dags för gubbarnas IKEA, alltså Biltema... Kände att jag var skyldig Heikki att gå runt där och vara snäll, han hade ju trots allt varit snäll och följt med mig på mina tråkiga affärer ;) Efter det var det Intersport där jag köpte ett par sneakers (äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och Lindex och KappAhl, sen var vi lite trötta efter en lång dag så vi beslöt oss för att åka hemåt :) En underbar dag med min underbara älskling, tack för allt :*

Känns som att det är mycket som händer nu, att jag har 100 bollar i luften hela tiden, men fyfan vad jag trivs. Jag känner mig så otroligt problemfri och optimistisk för allt det här, det skulle ju inte hända oss om inte vi orkar med det, eller hur? Nu får det vara slut på grubblerier och annat, jag ska leva mitt liv, älska människorna omkring mig och bara vara glad, vara så sjukt jävla glad som bara jag kan! Lovely. Allt ordnar sig, jag vet. Jag vet! :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: bigSys

Vad härligt o läsa lite positiva inlägg!!! Underbart att det rullar på för dig! Pusspusspusspuss <3<3<3

2010-09-12 @ 18:28:49




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0