Trött som fan

Detta är helt sjukt. Jag är så trött så jag går omkring och håller tummarna för att inte däcka av bara, så slut är jag. Och det är lite jobbigt, för det är sällan jag är SÅHÄR trött, vissa dagar kan jag känna mig trött och tänka "jaah, det vore skönt att ta en powernap på en kvart och samla nya krafter", men sånahär dagar känns det som att jag skulle kunna sova i flera timmar, vakna till, gå på toa, äta lite och fortsätta sova. Jag trodde inte att det skulle ta såhär mycket på krafterna att vakna kring 5 och sitta i skolan en hel dag... Men screw me, är jobbigare än vad jag trodde. Jag orkar ingenting. Helt fucking jävla orkeslös är jag. Fan vad jobbigt, jag vill ha min vanliga energi! :( Shiiieesseeee alltså!!

Jag tror jag åker och köper lite fika och drar till vuono en sväng, om jag inte somnar vid ratten påväg dit. Sen blire rökt sik på smedjegatan, fifan vad gottit.

Ibland känns allting bara så jävla jobbigt. Vilken skitdag alltså.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0