Nightmare

Lite småtrött känner jag mig faktiskt. Jag älskar hösten, den är grymt mysig, tända ljus, mörka textiler, man sover gott om nätterna när det är mörkt ute, lyssna på regnet... Men fan vad trött jag blir. Det är ju faktiskt lite jobbigt att gå från ljust 24 timmar om dygnet till ljust kanske 12 timmar om dygnet, det är nog en vanesak :)

Jag vaknade i morse av att jag drömde en helknasig dröm. Vi fick ju sprojjtans nya laptops från skolan förra veckan, och i drömmen skulle jag iväg till Johanna och hälsa på, men hon bodde på något konstigt ställe... Just nu minns jag inte var men nånstans i m-lund var det i allafall. Jag hade då tagit med min laptop dit men kom sen på att jag inte orkar bära runt på den överallt så jag gömde den under en buske just utanför hennes dörr, typ. Vi var ute och gick med hundarna, en av dom var stor som ett hus nästan, och jag fick hålla hans koppel och han drog som fan så jag sprang runt i m-lund som aldrig förr, en galen hund och jag. Efter många om och men kom jag till slut hem till Johanna igen och hon stod vid porten och väntade, jag sa hejdå och hukade mig för att ta datorn... Den var borta! Dom hade lämnat min fina datorväska som jag köpte men själva laptopen hade dom snott. Jag fick världens jävla panik, typ att jag kommer bli utkickad från skolan (HAHA) och sen ringde jag 112. Kvinnan som svarade där bad mig ringa "lokala numret till polisen" som är 114 14, visst? Anyhow, jag frågade henne om hon kunde koppla dit mig och hon sa att det är så många i kö nu så det går inte, jag får ringa nästa dag eller nästa vecka istället :D Haha, helt jävla sick... Den jäveln som vågar sno min dator...

Idag har jag ätit lunch med Sandra, Peti och Stefi, hälsat på hos syrran, varit till Torne och inhandla en puma-väska ;D Kom hem, fixa käk, åt käk, degat lite på the sofa. Händer nog inte så mycket mer ikväll, borde diska, duscha, glo idol och sen sleepa... Tidig uppstigning imorn, lång dag också, men det ska nog gå bra :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0